|
||||||
Zapište si do kalendáře termíny online setkání |
||||||
|
||||||
Výběr aktuálních příspěvků |
||||||
Odborné články |
Materiály do výuky |
Z ostatních aktivit |
||||
20 důvodů, proč se bráníme online výuce Proč se bráníme online výuce? Důvodů lze najít hodně. Dokážeme najít i protiargumenty? Supervize je pomoc, ne kontrola Supervize je nástrojem profesního rozvoje. Metodika výběru a zavádění kolegiálního sdílení do škol a krátké video o supervizi vychází z autentických zkušeností a prožitků profesionálů. Cizí jazyk a digitální technologie na gymnáziích Článek informuje o rozvoji digitální kompetence ve výuce cizích jazyků a přibližuje čtenářům Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment – Companion Volume. |
Včela různými aktivizačními metodami Pracovní list lze využít při výuce žáků 3.–5. ročníku, a to v hodině přírodovědy, informatiky nebo v rámci mezipředmětových vztahů například během projektového dne. Populace a migrace prakticky Materiál poslouží jako podpora výuky tématu Obyvatelstvo. Lze využít v 1. ročníku střední školy, je ale aplikovatelný i v nejvyšších ročnících školy základní. Vyrábíme svůj první herbář Pracovní list s podrobným postupem pro tvorbu herbáře (doporučeno pro 2.–3. ročník), kritérii pro hodnocení a prostorem pro sebehodnocení hotové práce. |
Blogy |
||||
pasja1000. Pixabay.com: [online]. [cit. 2021-11-25]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: <https://pixabay.com/photos/physicist-energy-einstein-genius-4276720/>. |
||||||
Newsletter Metodického portálu RVP.CZ vydává Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR). |
Weilova 1271/6, 102 00 Praha 10 |